Presentation av familjen!

För er som inte känner till oss så bra, kommer här en
presentation av oss:

Själv heter jag alltså Sylvia, men går under smeknamnen Ia och
Syrenee i olika grupper på nätet....alla som kikar in här känner mig
nog under det ena eller det andra namnet....:))
Är sjukpensionär men lever ett ganska aktivt liv ändå, man måste
bara planera bättre och vara beredd att "betala" för allt roligt.
Ibland kan det enda "normala" en vecka vara, att åka och handla
en gång...de veckorna förtränger jag snabbt...:)))
Gift med Anders sen 38 år (på fredag). Han jobbar som svarvare
och gillar att lösa sudoku.....lite förenklat....
Isabell är 37 år och bor i Enköping. Är eg arkeolog men läser nu till
begravningsentreprenör. Hon är gift med Albert och har tre små
prinsessor....Freja 8 år, Saga snart 4år och Liv (oftast kallad Livan)
som är 1.5 år.
Andreas är 36 år, gift med Marie och har två smågrabbar...Josef drygt
2 år och Elias precis ett år yngre....de har fullt upp..:)))
Andreas jobbar som konstruktör av lastbilar och Marie är mammaledig
lärare.
Henrik är "lillen" 33 år gammal. Har levt ensam med sonen Anton 10 år, som
jag liksom blivit
som mamma för, eftersom hans riktiga mamma L har problem och inte
kunnat ha honom så mkt (inte alls vissa perioder). 
Nu har iaf Henke hittat "den Rätta".....Carina o hennes två goa grabbar( Robin 9
och Jonte 5) har flyttat in hos dem.
Henke jobbar oxå med lastbilar, men han bygger dem han...Carina jobbar
på ett boende för handikappade ungdomar.

Hoppas det inte blev alltför rörigt för er...:))))


Kommentarer
Postat av: Marina

Nu har jag hittat hit!!Jag är inte så himla duktig på att gå in på den andra sidan som vi har snackat mycket på tidigare...Ha d så bra !!!

2008-09-17 @ 08:27:15
URL: http://http//marinasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0