Lite skoj!

Detta är en kul grej, som jag lånat från en nätväns (Gabellas) blogg...hoppas
du inte har ngt emot det Gabella!

Gör så här:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. gör likadant på varje fråga


Då kör vi!

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Det var verkligen jättesnällt

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej hjärtat

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
oki....

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vad tackar du för?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ulrika undrar oxå

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Krya på dig

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Ses i morgon, ska bli kul...

8. Vad vill du höra mest av allt?
I dag blir det vårdplanering...

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Det är ingen match

10. Din romantiska replik?
Jag tror jag dör

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Du behöver inte ha dåligt samvete


En del frågor passar ju inte mig direkt, men rätt kul iaf.
Ibland passar svaren kusligt bra, fast på ett knasigt sätt liksom.
Sen kan ni ju fundera på vilka konstiga sms JAG får....nån kanske
känner igen sitt eget t.o.m......:)))

Allt lugnt annars idag, vi var till Karlstad och köpte knoppar till
skåpluckorna i köket + lite andra saker som jag inte ens vet namnet
på.....

Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha Ha... Vad kul det blev!

Hoppas allt är ok annars.

Kramar

2008-10-01 @ 22:19:19
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0