Helvetet på jorden= njurstensanfall!!!

Häromdagen fick jag uppleva ett rent helvete....fick ett njusrstensanfall!
Visst har man hört talas om att det ska vara hemskt, men SÅÅÅ hemskt
trodde jag nog inte att det var.....
Hela vägen till K-stad for jag runt som en mask på kroken och jämrade mig.
Ibland fick vi stanna för jag skulle kräkas oxå.
När vi kom in till sjukhuset, så hade de typiskt nog fått in två bilolyckor
så jag fick vänta en timme innan jag fick min spruta.....det var världens längsta
timme, det kan jag garantera...:(((
Nåja, efter två sprutor var jag nästan smärtfri så vi beslöt att äta på McD innan
vi åkte hem....då kunde jag plötsligt inte svälja och ansiktet började svälla
upp...tillbaka till sjukhuset alltså!!!
Det var en reaktion på en av sprutorna, men det gick tillbaks av sig självt
efter ca en timme.
Vi var hemma vid 1-tiden på natten och då kissade jag troligen ut
stenen för smärtan lättade rejält. Sen sov jag som en stock, hela natten
och en stor del av nästa dag.
I dag mår jag bättre, även om illamåendet kommer ibland och jag är öm
i hela magen och sidan...nu är jag bara rädd att det ska komma tillbaka.
Eftersom jag hade ett likadant anfall för 3 månader sen (fast då trodde jag
att det var gallan) så ska jag nu på njurröntgen och troligen oxå till en
urolog *suck*
Nu är det nog slut med kärringen....:(((((
I dag har vi oxå 38-årig bröllopsdag...ett halvt liv.....bra år men inte utan vissa
störningar...:))))
Sköt om er ni som hittar hit!



Kommentarer
Postat av: Bella

Men hua! Vilken skräckdag. Har också hört att det gör nåt dj-ligt ont, men har själv aldrig haft detsjälv. Tur att du mår bättre nu och grattis på bröllopsdagen.

Kryapådigkram.

2008-09-27 @ 00:42:38
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0