Svält!

Nu kan jag bara hoppas att tiden går fort resten av dagen!
Ska nämligen göra min njurröntgen i morgon och då får jag inte
äta ngt mera idag....jag fick äta en lätt lunch, resten av dagen
får jag bara dricka klara drycker....kaffe, buljong, saft tex.
Ojoj, vad jag ska bli hungrig ikväll....:(((

Annars händer inget speciellt....jag gick ut i skogen en sväng.
Det är skönt, även om svampen nästan är slut nu.
Trodde att trattisarna skulle vara kvar, det fanns ju massor
förra veckan, men först torkan o sen regnet tog nog kål på
dem tyvärr...
Hittade iaf några gula kantareller...nog för varma mackor....
men det får bli imorgon det...:)))

I dag är det nog många som bloggar om Anders Eklund, som
fick sin dom idag. Skönt att han inte klassades som psykiskt
sjuk för då hade han snart varit ute igen.....hoppas han blir kvar
i fängelse länge, länge....
Jag tror inte att han kan botas, han INSER inte att han gör fel
och då går det inte att bota honom......
De brott han begått kan ALDRIG sonas, varken med fängelse
eller skadestånd.....men för att skydda andra kvinnor och
barn ska han aldrig få leva utan övervakning....NÅNSIN!!!
Ja, det låter grymt, men han har ju faktiskt förverkat sin rätt
att leva fri bland andra människor.
Om jag troddeatt han skulle bli "frisk" och få insikt om sina 
brott vore det en annan sak.....men nu när jag inte tror det, så
får han gärna för mig ruttna i fängelse! 

Tja, det var väl allt för idag...tänk på mig vid kvällsfikat *snyft* 


Kommentarer
Postat av: Lisa Clettborn

Hej hej! hur gick det på röntgen?

2008-10-07 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0