Strömlöst



Gokväll på er!
Först en bild på äldsta barnbarnet Anton 10 år...så här glad var han
när han tagit sina första medaljer i simning. Numera spelar han
fotboll istället.....

I dag har det varit strömlöst här...och jag tänkte på hur hjälplösa vi
är då. Inte kan vi få värme i husen, inte laga mat, städa, duscha.....
vi behöver el till nästan allting.
Man skulle kunna lamslå ett helt land genom att stoppa elleveransen
till tex sjukhus och industrin.....!

Nåja, eftersom jag ändå inte kunde göra ngt som jag planerat så
åkte jag till stan. På apoteket träffade jag Antes mamma L och bjöd
henne med mig till en pizzeria....vi fick en trevlig pratstund.
Det är fint att vi fortfarande har en bra relation......vi har Ante som
gemensam nämnare och det kommer vi alltid att ha.

En liten promenad blev det när Anders kom hem...vi har nästan gett
upp hoppet om att gå ner i vikt, men vi mår iaf bättre om vi
motionerar regelbundet.
Bättre fet och frisk än fet och sjuk!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0