Sjuk humor...ja DÖD t.o.m....

Eftersom jag inte har gjort ngt värt att skriva om idag, så tänkte jag
berätta en liten historia om min man....som ibland har en ganska
sjuk humor.

Vi var på semesterresa med husvagn och stannade på en parkering
alldeles bredvid en kyrka för att fika. Jag plockade fram mat medan
Anders tog en liten spatsertur utanför husvagnen.
Plötsligt kom han tillbaka.....vilt snyftande!!
- Men vad är det, undrade jag förskräckt, har du gjort dig illa?
- Näää, men det är så sorgligt, svarade Anders.
- Vad då?
- Jo, de är ju döda, snyftade A.
 Nu blev jag  riktigt orolig.....
-Vilka är döda?
Då gjorde A en svepande gest utöver kyrkogården.
- Allihopa.......!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Christer Dysholm

Empati, sympati, sann kärlek till medmäniskan.



Klart jag vill att just Du följer Max, tillbaka i livet.



Ha det gott vännen



Team Bilderbok



2008-10-01 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0