Njurröntgen!

Jaha, då var min njurröntgen avklarad då....och det gick ju bra.
Inte blev jag så hungrig som jag hade trott heller, skulle kanske
ha fortsatt att fasta och gått ner en massa kilon...:)))
Det enda som var liite jobbigt, var att sköterskan fick sticka tre
ggr innan hon fick in nålen i ett kärl....jag är ruskigt svårstucken.
Tur jag inte har sprut- eller nålfobi.
Sen var det ju inte direkt behagligt att bli hopklämd om magen,
så den satt ihop med ryggraden.....
När jag kom hem var jag inte ett dugg hungrig, men ostmackorna
smakade iaf gudomligt till kaffet!
Jag var jättetrött vid middagstid, hade inte sovit mer än ett par timmar
i natt....så jag tog en liten tupplur. Sen har jag varit vissen hela dan,
man ska inte sova på dagen.
Sköt om er....kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad skönt att det gick bra. Och vilken tur att du inte är spruträdd. Det är jag och hatar därför när de inte lyckas ta prover. Jag går helst direkt till lab för de är bättre på att sticka. Kläm på magen sa du... Ja jag har röntgat ngt annat idag, lika mycket kläm där. (ajj)

Ha det bra nu och jag hoppas du är piggare i morgon. Kram

2008-10-08 @ 00:17:59
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire/
Postat av: Åsa

Stckars dej! Låter inte alls mysigt det där...! Hoppas du snart känner dej piggare.

Kram.

2008-10-08 @ 12:18:04
URL: http://englamarkochmioapplen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0