I lekparken....små sötnosar1


Kommentarer
Postat av: Bengt

Ja, dom är verkligen jättegoa pojkarna och man blir ju sprudlande glad bara man ser dom ;)



Det var ett jättefint trattisställe ni visade mig, men tyvärr var väldigt många svarta i kanten pga regnet som kom efter den långa torkan.

Därför tvingades jag lämna kvar väldigt många, men fick ändå tag i ca 2 kilo fina där idag och jag är jätteglad för det!



Ett år som är riktigt gynnsamt för trattisar går det säkert att plocka stora mängder, så det är ju kanon att känna till området.

Så tusen tack för att ni visade mig på detta fina trattisställe!



Ha det nu så gôtt!!!



2008-10-05 @ 19:49:51
Postat av: Marie

Hehe vilka sötisar! :-D

2008-10-05 @ 21:37:59
URL: http://www.familjenekstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0