Datorn fixad!

Ja, nu är den bärbara fixad av sonen A...tur man har en dataexpert
i familjen....:)))
Han blir nog väldigt trött på oss, för vi fattar inte värst mkt och ringer
ofta och frågar om olika saker....mest gubben.....

Jag har fortfarande inte fått ngt svar angående min njurröntgen...
hoppas det betyder att allt är ok!
Inte har jag haft ont heller, tack o lov.

Tog en sväng till stan idag för att köpa material till Antes present till
sin mamma L, som snart fyller år. Det blev kylskåpsmagneter som han
målat och gjort jättefina....Halloweeenmotiv, spöke, häxa, katt och
pumpa. Det är ingen annan som tänker på, att han kanske vill ge sin
mamma en present.....jag förstår att pappa H tänker på annat nu,och jag
gör det för A:s skull. 
Han vill inte gärna prata om mamma, men det är klart att han älskar
henne och vill göra henne glad....han märker nog att det är lite känsligt
mellan mamma o pappa.
Dessutom är ju mamma L ingen "vanlig" mamma p.g.a. sin störning,
och Ante förstår det nu men vill väl inte säga nåt negativt om henne...det
är ju trots allt hans mamma.
Vi får acceptera att det ÄR så här och göra det bästa av det!

I morgon stänger Gruvön sin produktion för en vecka (minst) och det
innebär att gubben kommer att jobba över rätt mkt.....enda fördelen är
de extra pengar som flyter in....:)))))

Finns massor jag tänkte skriva om, men det får vänta...är rätt trött ikväll.
Jag sover så förbaskat dåligt och går på halvfart hela dagarna. Man tycker
ju att man skulle bli extra trött på kvällen sen....men näääädå, samma visa
nästa kväll!
Trött vid 12-tiden på natten, isäng, och ögonen sprätter upp på vid gavel!!
Sen snurrar man runt i sängen till sådär 04-05....DÅ somnar man och sover till
ca 09. Upp och jättetrött hela dagen....osv, osv.....:(((((

Skriver mera i morgon och då blir det lite politik och annat kul....natti!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad kul att lill killen vill göra egna presenter i stället för att köpa färdiga grejjer!!

Ha en så bra dag som det går!!Kram!

2008-10-16 @ 08:58:52
URL: http://http//marinasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0