Monster och förkylning!



Hej igen!
Först en bild på två små "monster" som kom hit på Halloween...fast de är
ju mest söta förstås...:)!
De är så himla goa nu Josef och Elias, man börjar märka skillnaden i
temperament och personlighet. Nu är detta MIN (farmors) uppfattning,
kanske mor o far vill protestera *ler*

Josef (2,5 år) är en nyfiken, smart och uppfinningsrik liten gosse.
Han är jätteduktig på att skruva, pilla och bygga saker...blir kanske lik
pappa A??
Ingenting i huset går säkert för hans upptäckarlust...vad kan finnas i detta
skåpet då?
Eller, kan man stoppa en tutte i det där hålet???
Energi har han utan begränsningar, farmor o farmor är slut låååångt innan
han tröttnar...:)))
Dessutom är han en otroligt kärleksfull liten pys, delar ut kramar o klappar
till alla som behöver eller vill ha.....lille älsklingen!

Elias (1,5 år) är lika mysig, men lite annorlunda i sin personlighet.
Han är storebrors lilla skugga, det J gör måste prövas..:))
Han är lite mera eftertänksam, väldigt vetgirig...."ä dä?" och lite sävlig
i sina rörelser (absolut pappas gener där)...alltid blåmärken i pannan men
gråter sällan...upp igen och fortsätt!
Lika kärleksfull som storebror (måste bero på mijön hemma) och finner
sig lättare i att pussas av farmor...:)))
En liten raring helt enkelt....

Ja, jag har iaf varit jätteförkyld hela veckan och inte orkat skriva här....fick
smittan av barnbarnen i Litslena förra helgen.
Nu är jag iaf på G igen...full speed....eller ja, så mkt man nu orkar i min ålder*fniss*

I dag var jag t.o.m. till sta´n....bibblan, apoteket, brio och Ica blev det.
Har börjat köpa lite julklappar och så köpte jag det sista till mina Lettlandspaket.
Ingen som känner sig manad att själv skicka ett???

Fredag är det oxå, det betyder myyys med gubben...tortillatårta...mums!
Hoppas ni alla som ev tittar in här får en jättefin kvälll...kram, kram...

Kommentarer
Postat av: Gunsan

ja vilka gulliga troll du kan låna :-).. ja dessa förkylningar kommer ju nu :-( inget roligt alls jhuu! Mitt tryck är ju högt men idag så fick jag öka till 20 mg,, och jag känner mig piggare... ;-),, allt gåt att pilra bort,, ha en superbra helg du med KRAM

2008-11-14 @ 17:33:37
URL: http://gunsanmyself.blogspot.com
Postat av: Lena Hultén Wilson

Hej IA:.där är du ju.fniss..Har kollat flera dar denna veckan efter uppdatering. Men nu fick jag ju förklaringen. Hoppas du är piggare nu igen. Här i Ås är det så blåsigt så blåsigt. Har hållit mig inomhus mest hela dagen. Bäst så. Ha en go kväll..Kram Lena

2008-11-15 @ 19:53:52
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com
Postat av: Elle

En kram till dEj o en till alla små monster o icke monster ,Elle

2008-11-17 @ 18:35:24
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt
Postat av: Marina

Ja tyvärr så blir man ju smittad av alla troll ungar just nu..Men för min del så är det dom boende på mitt jobb som har smittat mig...:-(

Kramilikram

2008-11-20 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0