Chokladfrossa...:)



Så här ser smågrabbarna Ekström ut, när farfar och farmor kommer....då vankas
det choklad och den går åt med en faslig fart! De fina kläderna som mamma och pappa
satt på, är ett minne blott...:)

Hej igen förresten.
Nu äntligen ser man slutet på köksrenoveringen, i kväll ska vi tapetsera och sen är
det klart....hurra!
Vi ska åka till Ikea och köpa hyllor oxå, ska ha flera stycken längs väggen och under
fönstret....där kan jag ha både böcker och fina saker.....

Var på loppis-runda i går med bästa kompisen...vi var ute i hela sex timmar och besökte
tre loppisar. Gjorde fina fynd, bl a köpte jag billigt julpynt som ska stå i "barnhöjd"...:)
Dyrgriparna får stå på hyllor och skåp. Då slipper vi alla att jaga barnen, de kan få titta
och känna på sakerna....skulle ngt gå sönder så är det ingen katastrof.
Jag vet att det finns folk som anser, att barn ska "lära sig" att inte röra....vad då??!!
Ska man lära dem att man inte ska vara nyfiken och undersöka saker??
Nääää, min metod är bättre...men man kan ju samtidigt försöka förklara, att man ska vara
försiktig....om det går...:))

Under helgen ska vi ha Ante här, pappa H och hans Carina ska på hotellweekend i Uppsala.
Jag har laddat ner lite filmer som vi ska titta på, på lördag ska han dessutom till mamma L
över natten....fast han säger att han inte ska åka dit denna helgen...vi får väl se hur det blir.

Ha det bra och sköt om er själva....kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

Söta,,,,,



Kram

2008-12-06 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0