Sommaren är tillbaka!

I dag är iaf sommaren tillbaka....hur det blir imorgon är en annan sak!
Har suttit ute och ätit frukost, sen har jag bara latat mig och läst en bra bok.
Om det bara inte fanns så mkt getingar, så skulle allt vara perfekt...:(((
Alla bönder här omkring har bråda dagar just nu, de måste väl få in den
sista säden medan det är torrt o soligt...är det rågen tro?

Helgen var skön, vi åkte till Skutberget i Karlstad.
På lördagen gick vi på loppisar och Bergvik, handlade en del till de små
barnbarnen. De är roligare än att handla till sig själv.....

I går var vi först på fotboll, Antes lag vann med 22-0, det var jättesynd
om det andra laget....det är hårt att bli så besviken vid 10 års ålder!
Sen åkte vi runt till alla barnbarn och delade ut presenterna.
Det är alltid lika mysigt att få gosa med dem.......det var full fart på Josef
och Elias, och Anton hade fullt upp med sina nya "småbrorsor"!

Måste ta mig ut i skogen och titta efter svamp oxå, det står i alla tidningar
att det ska finnas så mkt. Tråkigt nog har mina bästa ställen blivit förstörda,
det har kört stora skogsmaskiner där och skogen avverkats...:((((
Vet inte om jag vågar mig in i nya, främmande skogar, min orienterings-
förmåga har försämrats med åren tycker jag.

Nu ska det bli lunch....omelett tror jag....med purjo och paprika..mums!
Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0