Oj oj....




...vad dåligt det går i OS!!!
Inte ens Stefan Holm klarade att ta medalj, kanske hans kropp börjar säga ifrån nu.
Han säger själv att det är tveksamt om han orkar fortsätta....
Det måste vara ett fruktansvärt slitage på de nutida idrottsmännens (och kvinnornas)
kroppar....man undrar om det verkligen kan vara värt det???
Vad är det som driver dem...är det äran eller pengarna???

Det är fortfarande väldigt förkylt här...usch!
Sommaren är visst slut nu, typiskt höstväder med gråa moln och regnskurar.
Men det har ju knappt varit nån sommar ens.....två futtiga veckor bara!!!
När jag var liten, DÅ var det varma somrar minsann....eller....var det verkligen så??
Har jag kommit till den åldern, då man minns sin barndoms somrar i ett gyllene skimmer,
en lång rad av soliga dagar,  stora glas med iskall saft, nybakta bullar, ljummet
sommarregn, cykelturer till badplatsen (där förresten vattnet var varmt o skönt) och
oändligt långa sommarlov.....?!
Vi brukade le i smyg åt pappa, som påstod att somrarna var bättre när HAN var barn
....jaja, nu ler mina barn åt mig.....:)))

P.S. Den ljuvlige lille pysen  på bilden är yngsta barnbarnet Elias (för er som inte vet).
        Han är hela 15 mån nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0