Long time...

....sen jag skrev...jaja jag vet det men det händer mkt som kräver min uppmärksamhet
+ ny kamera som tar sin tid att förstå sig på ;)!
Ingen ide' att försöka komma ikapp, lägger bara in några kort och sen får vi hoppas att
jag orkar vara lite flitigare med att uppdatera :)
 
 
Livan på Halloweenpartyt ;)
 
 
Oooppps....
 
 
Vi färgade luggen lite :)
 
 
Hemma hos dottern i Enköping....coola superhjältar...tror jag ?!
 
 
Sötisar <3
 
 
Födelsedagspresent från barnbarnet Ante och hans Nora :)!
 
 
Efter att ha kollat på "It" blev barnbarnet Saga lite busig och fixade till lite saker för att skrämma 
kusinen Ante när han kom hem från jobbet ;)!
 
 
 
 
Enda bilden från julaftonen som blev ok....men skyll inte på mig, det var inte jag som skötte kameran 
 
Hmmm....blev nåt fel nu....lägger ut detta och fortsätter senare...kram <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0