Lägger ner bloggen!

Jo, så är det....lägger ner min blogg...iaf tillfälligt och kanske för all framtid!
Har gått över till Instagram, vilket är mera lätthanterligt och går snabbare att
lägga ut bilder och korta uppdateringar,
Det negativa är, att inte alla mina barn är aktiva där, de största barnbarnen är det och de yngre kommer nog snart med där oxå :)
Är väldigt försiktig med vilka jag godkänner som följare just nu, barn, barnbarn och några få andra släktingar just nu.....kanske utökar så småningom i långsam takt...
Livet är ganska gott just nu, bara åldersrelaterade besvär och jag njuter av det som
jag orkar och hoppas jag hänger med några år till :)!
Min uppmaning till mina barn och andra som ev läser här....skaffa Instagram så kan ni
kanske följa mig i fortsättningen oxå....ha det gott och vi ses på Instagram <3 <3 <3
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0