Fibro...inbillning eller nåt man kan "tänka sig frisk " från ?!

Gud bevare, nu har jag ikväll läst så många dumma/okunniga inlägg om fibro i mina grupper...
så nu har ni att se fram emot ett inlägg om just fibro...snart ;)! 
Att några av världens främsta forskare  just på detta ska veta nåt är ju inte tänkbart....lchf är boten mot allt från cancer till skoskav....eller kanske nåns faster som äter hönshjärnor har blivit frisk från fibro? Folks dumhet 
är faktiskt så enorm o häpnadsväckande så jag bara MÅSTE läsa n mig mera på detta och återkomma....! Klart det är mitt eget fel att jag har både fibro, psoriasis och hjärt/kärlsjukdom...jodå absolut...nu fick jag iaf en uppgift en tid framåt ;), Återkommer i detta ämne framöver, men det kan ju ta ett tag...hoppas jag lever så länge att jag  hinner med detta innan jag dör,..,pga att jag äter eller tänker fel kantänka...OBS! Ironi OBS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0