Usch för kyla och halka!

Eftersom jag älskar värme, sol och ljumma vindar så trivs jag inte alls med detta väder!
Jo, jag vet att barn älskar snö och att åka skidor/pulka/skridskor osv....men jag sitter hellre
inomhus med en filt om benen :)
 
Vår lille V har tyvärr brutit benet och fick tillbringa några dagar på sjukhuset:
 
 
Han är en riktig tuffing och har klarat det så himla bra...så tålig och glad ändå...<3
 
 
Vi fick nöjet att ha de större bröderna här ett par dagar :
 
 
Mkt spel på datorn blev det...de hjälpte mig med mina spel ;)
De ville helst att jag satt och kollade när de spelade...så ca 5-6 timmar/dag satt jag
och berömde deras spelande ...
 
 
En hel del godis/snacks/mys blev det ju oxå :)
 
Några vinterbilder som avslutning idag:
 
 
Solnedgång från vårt vårt fönster!
 
 
På vägen mot Liljedal (taget genom vindrutan på bilen)
 
 
Skotsk Höglandsboskap (eller nåt sånt) vid Kyrkebyns Gård....:)
 
Ha det gott i kylan...kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0