Försöker lära mig...

....att använda den nya kameran som jag köpte i fjol.
Tyckte inte att bilderna blev bra, så jag tog tillbaka den gamla....men nu håller den visst 
på att säga upp sig, så fram med bruksanvisningen på den nya och försöka lära sig hur
man gör:
 
 
En av de tre tavlor jag gjorde i somras...love/faith/hope....inte perfekt bild näää..
 
 
Ett rött blad i gräset....tja det blev bättre....:)
 
 
Resterna av ett  fönster på bondens gamla uthus...blev ju bra!
 
 
Ja, nog är det höst alltid......:(
 
 
Pelargonier är ett härdigt släkte....de blommar fortfarande, trots skyfall och stormvindar...då finns
det kanske hopp om att sommaren inte är helt borta *ler glatt *?!
 
Jaha ja, det verkar som om jag fått inställningarna något så när rätt...ska testa att ta kort på
människor och i kvällsljus senare...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0