Det ena och det andra....:)

Men VARFÖR är jag så dålig på att uppdatera bloggen ibland?
Nu har jag inte tagit många kort heller, men lite blir det iaf.
Vi tog en biltur förra helgen, hamnade bl a i Borgvik:


Ett gammalt järbruk + kvarn, som en del av er säkert vet!





Hmmm, vad var detta nu då? Ngn form av mått tror jag....

Sen hamnade vi vid en badplats....Sävsjön, söder om Grums:







Uppe på ett berg stod ett ensamt träd och vajade i vinden....!



Ett lustigt litet hus på en åker...vet inte vad det ska föreställa...;)



Man ser inte såna här gamla vattenpumpar så ofta längre...den här finns
i närheten av Liljedals gamla glasbruk.

Och NU övergår vi till dagens folkracetävling:



Vi hade vår husbil med....funkade fint att stänga in barnbarnen J och E där...:)
Skojar bara, de älskade att vara därinne!

Som vanligt, så körde sonen H sönder bilen i sitt första heat....;), men sen funkade
det ganska bra!



En stilstudie av den gamla folkracebilen i aktion....:)

Brorssonen Jeppe gjorde en ny erfarenhet...han rullade för första ggn:



Lite bucklor blev det på den nybyggda bilen, men inte sååå farligt ändå!

Trots en del motigheter blev det B-final för både  Jeppe och Gubben....bägge
blev fyra i sina finaler:



GRATTIS!!

Det var allt för idag....är trött och frusen efter ca 9 timmar ute i den soliga, men kyliga,
höstluften...att man kan bli så trött av att göra ingenting?!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

:) Roligt med så många bilder... Ha en fortsatt fin helg. Kram

2011-10-15 @ 21:04:46
Postat av: sonen H

Jadu, jag körde faktiskt sönder bilen 2ggr.;-)

2011-10-15 @ 21:15:28
Postat av: Rita

Härliga bilder,det blir en skön trötthet

Efter en lång dag ute

Kram

2011-10-15 @ 22:00:46
Postat av: Anonym

marie: det var så roligt att ha era smågrabbar där....Lias satt med mig hela tiden och pratade...be Andreas berätta vad han sade när han var med mig på toan...:)! Josef satt helst i husbilen, men kom och smekte o kramade mig med jämna mellanrum...pratade en del om Paris oxå...hmmmm....:)

Henke: Var det TVÅ ggr?? fast du gjorde ju inte bort dig iaf.....puss!

2011-10-15 @ 22:01:18
Postat av: Anonym

Rita: tack, ja man blir helt slut...gammal o trött...haha...;)kram!

2011-10-15 @ 22:29:32
Postat av: Hilkka

Fina bilder =)

2011-10-30 @ 09:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0