"Ja, det är våren...."

Jo, jag tror faktiskt att våren är på väg!



Så här såg det ut på baksidan av huset för en stund sen.
Vaddå...ser det ut som ett vinterlandsakap??
Jo, men titta här då:



Bakom huset har min silvermossa kommit fram......den växer nära väggen
och i söderläge, men det är en början i alla fall....hurra!
Även på gräsmattan tinar snön så sakta bort runt buskarna.
Jo, nog är det våren alltid....:))

Vi körde hem Freja i söndags och firade oxå lilla Livan, som blev stor flicka
....hela 2 år!
Det blev väldigt tomt här hemma, men det varade inte länge.
Nu har ju Anton sportlov och han var här på tisdag och kommer ikväll
igen, för det är inga andra barn på fritid´'s imorgon.
Han har bestämt att vi ska bygga en snöhydda och åka pulka...undrar just
hur det ska gå med min onda rygg och stela höfter....hmmmm!
Nåja, jag ska göra mitt bästa.

Nu har Anders vunnit på sudoku (eller blev det fel nu?) igen...det är ju bra
och duktigt, men kruxet är bara att han redan vunnit en sån här!



Det är en picknickväska....den är väldigt fin och stadig, men vi har alltså redan
en....en limegrön....vi får väl ge bort den till någon annan.
Tycker de kunde hitta på något annat pris, annars har vi väl snart en tredje...:))))

På lördag blir det stort galej...lillasyster G fyller 50 år!
Ska bli jätteroligt......ni får en rapport efteråt.
Ni får alla ha en underbar helg, förhoppningsvis med vårsol och ljumma vindar.
Kramar



Kommentarer
Postat av: eva

hej

vad roligt att han vinner, men lite trist att det blir samma priser hehe

väskan ser ut att vara fin och smart iallafall.

2009-03-01 @ 23:13:34
URL: http://overlevaellerleva.blogg.se/
Postat av: L

Hej min vän....länge sedan nu. Kommer med det nya..........

Skall läsa bloggarna en dag, men ville ge.....

Kramen i mängd / L

2009-03-10 @ 02:06:52
URL: http://mikkelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0