Nytt försök...

Ja jag testar väl att lägga in några foton till då :)
 
 
 
Lile H testar en av sina julklappar!
 
 
Det låter säkert jättebarnsligt...men jag älskar att se på när barnbarnen leker med sina julklappar <3
 
 
Den här bilden gillar jag skarpt...Asta gillar att leka i granen ;)!
 
 
Den där katten alltså ;)!
 
 
Dotterns familj har sköldpaddor oxå :)
 
 
Myskväll med "Bröderna Bus" oxå....känner att jag försummat dem lite pga av allt annat som hänt
på sista tiden....men vi hade iaf en jättemysig kväll /dag med smågrabbarna (som jag kallar dem,
men som inte är riktigt rätt längre, de växer nog snart om mig) <3!
Kolla Elias min...syns ju lång väg hur busig han är ;)!!
 
 
 
Enda korten som blev skapliga, lär mig nog nya kameran snart (hoppas jag) ;) !!!
 
Kram <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0