Kamerastul *grrrr*!

Pga av strul med vår fina kamera, sladdar och garantin så har jag inte kunnat lägga in några
biler på ett tag....till slut tog jag fram den gamla, pålitliga kameran, som tar rätt bra bilder men 
som jag tyvärr handskats lite vårdslöst med :(
Lägger iaf in några bilder ikväll:
 
 
Då äldsta barnbarnet börjat snusa (skitunge) så fick jag en ide´om att återbruka dosorna,,,,två av
barnbarnen fick dem men jag ska göra några till mig själv oxå. Passar bra att ha tex pärlor, gem, 
häftstift eller andra småpryttlar i....
 
 
Henke skaffade en äldre fräs att ha i garaget, men den var jättetung....så vi behövde hjälp
att lyfta in den...tack Emil!!
 
 
Provkörning!
 
 
Ante blev tvåa i Götalandscupen....jättestor pokal....jämför med en ordinär blomkruka :)
 
 
Kommer snart mera foton,,,,kramar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0