Äntligen ny kamera :)

Ja, nu har vi alltså äntligen skaffat en ny och förhoppningsvis bättre kamera!
Har inte tagit så många kort med den än, försöker lära mig hur den funkar:
 
 
...och VAD är nu detta....haha...ett exempel på min senaste mani, piffa upp gamla grejer med
alumimiumtejp! Sen målar man med färg (som man snabbt torkar av till den nyans man vill ha) och
dekorerar lite på olika sätt. Detta är en gammal vinflaska, köpt på loppis för en femma. Jag lät 
den vara ganska mörk men man kan oxå ta bort den mesta svarta färgen så den bara syns i 
"skrynklorna". Tycker själv den är väldigt häftig....men har fått utstå många gliringar och dumma
skämt av vissa närstående personer ;)!!
 
 
....och kameran funkar visst rätt bra på kvällen oxå....:)
 
 
Så här såg busken utanför fönstret ut i morse....jättefint...men jag gillar egentligen inte vinter, kyla
och snö. Tacka vet jag sol, värme o ljumma kvällar med bad i poolen:
 
 
Tror jag väntar ett halvår med badet.....;)
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0