Smågrabbar som inte behöver mkt sömn....;)

Ja, så var det då dags för Andreas o maries grabbar att sova över!
Vi hämtade dem med husbilen och åkte sen till McDonalds o åt....gott,gott.. Eftersom vi trodde
att grabbarna ville åka husbil lite extra, så tog vi en omväg hem...men det visade sig vara heeelt 
fel....;)
"Varför tog ni denna genvägen?"
"Jag önskar det inte fanns några stenar på jorden, bara under marken" (grusväg)...:)
"Jag vet en annan väg, som går fortare"!
"Är vi aaaldrig framme?"
 
Nåja, till sist kom vi iaf hem till oss o myset kunde ta sin början!
Godis, snacks o läsk var inhandlat, nya filmer fixade ...så det var bara att gosa ner sig
i soffan och slappa...;):
 
 
Det var ju en rätt spännande film....:)
 
 
Vid 21-tiden gick vi ut i husbilen med våra godispåsar och en dator!
Josef o Elias kröp upp på sovloftet och fortsatte se på spännande filmer:
 
 
 
Elias hade med sig sin drake, som brukar vakta honom när han sover här i husbilen...:)
 
 
Liiite hemskt är det allt!!
 
Nu börjar det bli svårt att hålla sig vaken....J ville stänga av filmen o vila sig lite...men L ville fortsätta
titta....:)
Kl 24 orkade inte vi längre, utan övertalade pojkarna att lägga sig ner o sova....det dröjde typ bara 
två minuter innan de somnat!!
Hoppas de var nöjda med sin "översovning"....<3
 
I dag hade jag besök av en riktig skönhet:
 
 
 
Eftersom jag tog bilderna genom fönstret så blev de inte så bra, reflexer och så....dessutom har jag knappast
landets renaste fönster...haha....;)
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0