Folkräjs och IKEA!

I dag var det första folkräjsträningen för säsongen....jag följde inte med eftersom jag ville
se på skidtävlingar på tv, men Gubban hade stränga order att ta lite foton....:)
 
 
I år kör sonen H och sonsonen A, gamle Gubben står över...blir lite för jobbigt att vara 3 på samma bil!
 
 
Som tur är, så hade både far o son i stort sett samma varvtider....;)
 
Gårdagens eftermiddag och kväll tillbringade vi hos sonen H och hans sambo....Gubben hjälpte till att
tapetsera deras sovrum (mutad med öl):
 
 
Själv satt jag i köket, pratade med svärdottern och drack vin...:)
Hem fick vi skjuts av Ante med sin A-traktor!
 
Jag hatar söndagar, men just idag blev det väldigt bra:
 
 
Vi skulle eg bara ha några tavellister, men som vanligt så blir det lätt lite mera...;)
 
 
Nu är iaf listerna uppe på väggen...efter lite diskussioner och tjafs....;)
 
 
 
Ursäkta de dåliga bilderna, har inte fått riktig koll på hur man bäst tar bilder i kvällsljus...har ju
"bara" haft kameran i ca 1 år...haha....
 
Kramar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0