Lite blandat....

....oj, vad jobbigt det blev nu då....eftersom min dator pajade och jag inte fattade hur
jag skulle ladda in bilderna på den nya, så har jag halkat efter ganska mkt....:(
Dessutom ligger ju alla gamla bilder på hårddisken i gamla datorn, vet inte än om de kan 
räddas....så vi körde in alla foton från kameran här i nya datorn o då hamnade alla bilder i 
samma mapp så nu blev det jobbigt att hitta....men, men några bilder ska jag väl kunna
leta reda på....;)
De kanske inte kommer i rätt ordning men iaf:
 
 
Barnbarnet A spelar på mobilen i väntan på pappa med resten av familjen i Årjäng!
 
 
 
Att sätta upp partytältet i ösregn är ingen höjdare, men efter sju sorger och åtta bedrövelser kom det 
upp iaf.....;)
 
Ante körde så himla bar hela tävlingen, men i A-finalen gick bilen sönder i en startsmäll:
 
 
 
 
Trots allt blev han 5:a i A-finalen:
 
 
Hans näst bästa resultat hittills....:)
 
 
 
 
 
 
Även Malin gjorde en finfin tävling och hämtade hem ett par pokaler till vårt Team....:)!
Den lilla pokalen Ante har är från förra tävlingen, då pokalerna tog slut!
 
Nu finns det ju många flera som kämpar så gott de kan, även om de inte når finalerna:
 
 
Här ser ni två av dem.....Jeppe o Andreas.....som körde bra, men konkurrensen är hård i deras klass!
 
 
Antes snygga pokal i närbild....:)
 
Uppdaterar snart igen...kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0