Usch....ser en stor bild på Putin....

...så snart jag kollar på min blogg....det går inte an....så tills jag tar mig i kragen
och uppdaterar på allvar, så kommer här några favoriter från 2010:
 
 
Sötaste Josef...ta en extra koll på de ljuvliga ögonfransarna....världens längsta....<3
 
 
Saga älsklingen....kortklippt för första gången....<3
 
 
Tummen upp....söta fräknar i massor....>3
 
 
Koncentrerad till tusen....lille sötnosen...<3
 
 
Ljuvliga lilla Livan...ser lite lätt galen ut....hennes personlighet....<3
 
 
Älsklingen freja och lillasyster Livan....<3
 
De två yngsta raringarna fanns inte med just i denna mappen....så de kommer i nästa uppdatering!
Vad rika vi är, som har alla dessa små älsklingar/barnbarn! Ett extra plus är att de alla är så olika, med olika 
personligheter, förmågor och egenskaper ...och vi älskar dem alla lika mkt....<3
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0