Kan inte med nya kameran....:(

Nä, nu blir jag riktigt arg på mig själv...har ju en ganska ny kamera och har inte riktigt 
kommit underfund med hur den funkar, måste leta efter instruktionsboken!
Nåja, lägger iaf ut några kort som blev skapliga:
 
 
Snart dags för folkrace igen, så nu är det bråttom att fixa det sista!
Finns dessutom en traktor, som oxå behöver lite omsorg:
 
 
Var på försenat födelsdagskalas hos sonen A på söndag.....de flesta korten blev misslyckade, men
här är iaf barnen vid fikat:
 
 
Små "prinsessor"....Emma och Julia...:)
 
 
....och "bröderna Bus"....;)
 
 
E och Laban blev kompisar direkt!
 
Som en del av er vet, så kör Gubben och jag " Oeration Viktminskning" ...igen!
De dagar vi äter lite mindre ser menyn ut så här:
 
 
Sen piffas den upp lite med olika grönsaker och kryddor....godare än det ser ut faktiskt...:)
Vågar inte uttala mig om resultatet riktigt än, men Gubben har iaf gått ner en storlek på byxor!!
För min egen del går det trögare, men det sägs ju att det går snabbare för män att gå ner i vikt.
 
På återseénde....kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0