Årets sista husbilstripp?

Under helgen som gick, bestämde Gubben och jag oss för att göra (kanske) årets sista
husbilstripp. Jag var osäker in i det sista om jag skulle orka.....har ju dragits med en envis
förkylning, som haft en gräslig hosta, täta bihålor och ond hals i släptåg....:(
Några timmar innan avfärd bestämde jag mig att det var värt ett försök!
 
Det var nästan tomt på den lilla campingen, bara en liten tysk husbil gjorde oss sällskap:
 
 
Fredagkvällen slappade vi bara, läste, åt godis och pratade....
 
På lördagsmorgonen mådde jag inte så bra, men det finns ju möjligheter:
 
 
....och därtill en mkt effektiv hostmedicin....;)
 
Eftersom det regnade lite av o till under dagen, åkte vi mest runt på småvägar och tittade oss
omkring:
 
 
Det fanns väldigt många småkyrkor i trakten och de flesta hade klockstapeln bredvid själva kyrkan!
 
 
Det hade visst regnat ganska mkt i trakten tror jag.....sen strandade båten där....;)
Lägg särskilt märke till de fina färgerna på träden!!
 
 
Piggnade till lite framåt kvällen....och man är ju inte äldre än man känner sig...:)
 
 
Ett höstfint träd vid en gammal stenbro....nånstans i trakten av Mellerud...!
 
 
En tur ut till Dalaborg gamla fästning fick det bli på söndag innan vi åkte hemåt....
 
 
Av själv fästningen finns inte mkt kvar....bara några murar här och var...men det är väldigt fint därute
så vi åker gärna dit när vi är i närheten....
 
....och hostan dröjer sig envist kvar!!
Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0