Vårtecken!

Blir ett litet inlägg till idag....tog kameran o gjorde en sväng på vår leriga, uppgrävda och vanskötta
tomt:
 
 
Nu är det dags att börja fylla poolen....den riktiga badvärmen kommer väl alldeles snart...eller??
 
 
Syrenbusken har stora knoppar nu....:)
 
 
Snödroppar finns lite överallt i fjolårsgräset!
 
 
Scilla (tror jag) och vitsippor ......vad härligt!
 
 
Vet faktiskt inte vad detta är, men det växer iaf på vår gräsmatta....
 
 
Men denna känner jag iaf igen....en hederlig, svensk maskros....;)!!
 
Trots den bedrövligt sena våren, så kom den till sist iaf....tänk  att jag fick uppleva en till....:)
 
Jag ser ju att ni är några som kikar in här...lämna gärna ett liter avtryck...kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Men jösses vad mycket blommor här e rena istiden tror ja ett par blad e allt som kommit upp i den här trädgården.

Svar: Jo, men jag strövade runt hela tomten...inga rabatter eller så....;)! Halva tomten är ju uppgrävd efter avloppsfixandet i fjol...men NU har vi fixat frivilliga o hjälpsamma händer (läs Henke o Ante) så i år ska det bli bättre!! Hoppas jag iaf ;))
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-05-05 @ 20:26:25
Postat av: Åsa

Tramp, tramp! Nu har jag vart här och läst också :-)

Svar: Jo, jag såg nog dina "tassar"...kram....<3
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-05-05 @ 21:41:02
Postat av: Maria

Härligt med sådana händer=)

Svar: Oh ja, de allra bästa....och billigaste.....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-05-06 @ 21:35:48
Postat av: Hilkka

Fina bilder :)

Svar: Tack!
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-05-07 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0