Knife song eller Knivspelet!!

Hej hej...blir bara ett kort inlägg idag...om ngt som för längesen hette bara "Knivspelet" tror
jag, min gamla mamma var enastående på det....så spelet måste ha funnits jättelänge! Hon
gjorde det som barn på 30-40 talet nån gång,så ni som tror det är en ny grej har fel!
Tror det kallas "The Knife Song" numera, här testar barnbarnet  Ante (med en matkniv för
säkerhets skull, min mamma hade en förskärare):
 
 
 
Både jag o faffarn var ju tvugna att testa, men eftersom jag bara missade både fingrarna o mellanrummen var det
inget att visa.....värre ändå gick det för faffarn:
 
 
Aj,aj...och OJ,OJ.....missade visst för det mesta...eller träffade kanske man ska säga??!!
 
Vi får väl träna...fast faffarns fingrar börjar ta slut...nån som vill agera som träningsobjekt??
INTE??? Näää, kan tro det...haha....;)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Hilkka

:)

2013-03-30 @ 21:06:12
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg när mormor satte förskäraren i handen... :-)

Svar: Nä faktiskt inte....men det hindrade henne väl inte från att fortsätta va ;)?
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-04-01 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0