Sommar!

 
Nu är det sommar...tror jag iaf och jag har lite funderingar angående min blogg!
Det är inte alls menat som ett "hot" eller så, men det verkar ju som väldigt få följer vad jag lägger ut
......bilderna är mest på familjen så det kan jag ju förstå...inga kommentarer heller...så hmmmm??!
Kan ju skriva som en sorts dagbok för tex barnbarnen, men då kan det bli lite fööör personligt för andra
som till äventyrs kikar in här. Men om inga andra läser här så kanske jag skulle byta blogg o begränsa 
den till barn o barnbarn?? Eller fortsätta med småtrevliga bilder o texter o ändå inte få en enda kommentar?
Ja, jag vet inte...ett tredje alternativ är att låsa bloggen helt och låta öppna den först efter jag är död, då
skulle jag iofs kunna skriva vad jag ville utan att bekymra mig för vad ngn tycker...fast då blir det isf bara barn o barbarn som får läsa det! Eller ska jag ha två bloggar, en offentlig och en för barnbarnen?
Och hur öppenhjärtat vågar jag isf vara? Ska jag bara skriva om allt som är positivt eller vågar jag även ta med det svåra, som finns i varje liv?
Ska det bli ett glättigt liv (typ Hänt i Veckan) eller "Den osminkade verrkligheten"?
Finns den nån enda skit som är intresserad ens?
Jag funderar och jag måste ju bestämma mig snart! Om jag vöäjer att skriva en blogg för barnbarnen, då 
kommer det att bli mkt barndomsminnen (som är mestadels ljusa), lite visdomsord (oönskade kan jag tänka).
Men då blir det iaf ett sorts "livstestamente" till min familj...det låter bra o jag gillar det.....men vill ju oxå 
skriva lite mera allmänt om allt som händer o jah vill tyka till om....blir det två bloggar då??
Nä, jag vet fortfarande inte än...men en sak är iaf klar, jag vill skriva nåt speciellt för barnbarnen...men om det blir i en officiell blogg eller i en "hemlig", det vet jag inte än...och inte heller om det ens kommer att finnas en "öppen" blogg!
Om det finns nån enda som har ngn åsikt, så skriv gärna en kommentar....annars drar jag slutsatsen att ingen är intresserad o då ska jag börja skriva såpor för tv istället! kan ju inte vara så himla svårt....hjärta, smärta, svek, intriger, otillåten kärlek, otrohet, oäkta barn, förskingring på jobbet, sexövergrepp av ngn sort, förskingring o mobbing....+lite till, det fixar jag allt,,,;))
med skallen full av virriga tankar, så hoppar jag slutligen i en iskall säng...natti, natti
 
Men näää, måste ju avsluta med en somrig bild oxo:
 
 
 
Klippa gräs är jättekul om man har en åkgräsklippare...;)
Öronskydd på .....kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Fortsätt skriva! :)

2013-06-10 @ 14:32:02
Postat av: Isa

Jag är en intresserad skit ;-) Jag kollar med jämna mellanrum och det gör Freja också :) Det går väl att lösenskydda vissa inlägg bara?

2013-06-10 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0