Lägger nu ner....

...denna bloggen!!
Tycker inte det finns ngn anledning att fortsätta skriva här! Väldigt få som läser och ännu färre som 
kommenterar....så nu går jag över till att blogga bara för barn och barnbarn.
Berättelser jag hört från mina föräldrar, mina egna barndomsminnen, lite egna tankar o funderingar, bilder 
o roliga kommentarer från barnbarnen osv.
Tack ni som ändå läst ibland (och kommenterat)...ha det bra och vi ses på andra ställen...kommer säkert
att lägga ut fler bilder på Fb nu....;)
Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: andreas johansson

NEEEJ LÄGG INTE NER SNÄLLA

2013-07-29 @ 13:54:39
Postat av: Malin

Jätte kul att läsa det du skriver och se bilder, tråkigt om du ska sluta skriva...

2013-08-07 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0