Folkrace i Eda!

Eftersom jag ännu inte bestämt mig för hur jag ska ha det med bloggen, så lägger jag in
lite bilder från folkracehelgen i Eda:
 
 
Alla bilar var lagade, nymålade o fixade....så här såg huven ut på Malin o Andreas bil....jättefint målad!
 
Alla undomarna i vår familj var så duktiga o körde så bra:
 
 
Här ett heat med Anton....
 
På kvällen drog det in ett regn- och åskväder, men det var ingen fara för oss i husbilen....värre var det 
för de stackare som låg i tält...både kallt o blött!
 
 
Några av grabbarna hade lite otur i sina heat, men både Anton o Malin gick till C-final! Ante vann dessutom
sin och gick vidare till B-final, där han blev tvåa!!
 
 
Prisutdelning i C-finalen!
 
 
Två glada ungdomar med sina pokaler....:)
 
Och här är hela goa glada folkracegänget:
 
 
Andreas, Malin, Anton o Jesper...<3
 
Några bilder till:
 
 
 
 
 
 
En riktig härlig folkracehelg blev det!!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: andreas johansson

Ä JA INTER VACKER :D

2013-07-29 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0