Saga!

Denna sportlovsvecka har gått i barnbarnens tecken, alla har inte samtidigt...lite trist eftersom
våra barnbarn inte kan umgås under sina sportlov, då de bor på olika platser i landet.
 
Förra helgen fick vi hit Saga 8 år....när hon är här blir det alltid massor av pyssel. På kvällen
brukade man få en halv plastkasse med små papperslappar o kasserade kort/teckningar...:)
Måste visa det allra gulligaste hon gjorde:
 
 
På kvällarna blevdet ofta mys med godis o film:
 
 
Härligt att ligga under värmefilten och mysa!
 
Vi var oxå ute och åkte pulka:
 
 
Se upp i backen!
 
 
Ibland slutade det så här....;)
 
Många timmar ägnades åt att bara prata...jag tror inte hon o jag var mer än två meter ifrån varann
under de tre dagar hon var här...24 timmar om dygnet...:)
 

 
Undrar om allt ser likadant ut upp-och-ner??
 

Mormors finaste Saga....börjar bli stor flicka nu!
Sista dagen fick hon Gorbys piroger till lunch: "Jag tror jag hamnat i Mathimlen" sade hon
belåtet....;)
 
På onsdag kväll åkte vi med henne till Örebro,där hennes mor o far mötte upp och vi istället
fick med oss Livan hem förresten av veckan.....
 
Kram





Kommentarer
Postat av: Hilkka

Saga har blivit mer likt sin stora syster Freja, tycker jag :)

Svar: Ja, de är faktiskt rätt lika...men säg det inte till dem....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-03-02 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0