Melodifestival, mobil o änglar....:)

Min söndag har  varit väldigt slö....sport på tv, datorn o en bok.....mindre kul för
son + make, som fick ta hand om ett läckande element!
Eftersom det inte har hänt nåt så finns det inget att skriva om men lägger väl ut ett
par bilder då:
 
 
Man måste väl kommentera  Melodifestivalen va?
Nu tyckte jag att det var de två rätta låtarna som gick vidare, men David var min personliga
favorit. Jag inser att Yohio är den nye småflicksidolen....och varför inte....söt som en sockertopp
bra låt o rutinerad scenshow....:)
 
Kolla här vilka söta änglar jag köpt av Malin (brorssonens tjej)! Hon gör dessa o säljer dem till
förmån för Diabetesfonden....hon behåller knappt nåt alls för egen del. Hennes bror har diabetes
o eftersom även Gubben har fått det så tycker jag det passar bra att bidra på detta sätt:
 
 
 
Jag fick en mobil av Gubben i födelsedagspresent....han tyckte jag behövde en "senilmobil"....;)
 
 
Den är ta mig tusan inte så enkel som reklamen säger,fast knapparna är stora o tydliga förstås!
Vill absolut inte ha en "touch" vill kunna skicka sms o ta kort...o ringa förstås....så bara jag lärt mig
hur snabbskriften funkar så blir det nog bra....haha....
 
Nu längtar jag svårt efter folkracesäsongen....kommer bli jättespännande eftersom barnbarnet A ska börja
köra i år oxå! Misstänker att jag inte kommer att se mkt av hans race, det vågar jag inte...så här ser
hans nybyggda bil ut:
 
 
 Snygg va??
Efter första tävlingen kommer den inte att vara lika perfekt....men då är den coool....)
 
Bye,bye för idag...kram
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! ❤

Svar: Hej Åsa-Gumman...<3
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-03 @ 22:31:57
Postat av: Andreas

Jag ringer i morgon... ;-)

Svar: Blir bra det....funderar på myskvällar med smågrabbarna....:)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-03 @ 22:49:36
Postat av: Maria

Säger ett litet Hej=)

Svar: Hej själv Maria....:)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-03 @ 22:53:40
Postat av: Hilkka

Hej, va roligt att du kommit igång igen :)
Det var fina änglar, säljer hon bara till bekanta och bekantas bekanta eller säljer hon på nätet eller??
Den telefonen ser väldigt bekant ut, en Doro telefon?
Jag har också en Doro-pensionärs-telefon, som jag kan ta hjälp av när jag har svårt att höra med andra telefonen..
Det är väl inget fel med det ;)
Va roligt att du börjat skriva igen!!
:))

Svar: Jepp,en Doro.....:)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-04 @ 17:33:47
Postat av: Isa

Kul att du är igång igen!

Svar: Krya på dig nu Gumman....<3
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-02-05 @ 12:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0