LIVAN!

Ja, så bytte vi till lilla Livan 6 år i mitten av veckan....lika söt o go, men lite tuffare o mera
självständig! På hemvägen från Örebro underhöll hon oss med egenhändigt komponerade
sånger....och själv sjöng jag visor från Emil-filmerna....:)
Visdomsorden duggade tätt, det gällde att hålla masken....när vi passerade Gruvön (där morfar jobbar),
protesterade hon mot att det produceras papper där....näää, moffarn jobbar ju på en"molnfabrik"!!
Det syns på "molnen"(ånga och föroreningar som släpps ut i flera skorstenar)....ja, det låter mkt
mysigare....;)
 
Jag antar att jag är partisk, men jag tycker mina barnbarn är sååå fina o söta:
 
 
 
Hon fick en bebisdocka av kusinerna J och E....och hade fullt sjå att sköta om den....hon undrade
om hon gjorde det bra, och om hon skulle bli en bra mamma när hon blir vuxen....:)
 
 
 
Ibland blev kropppen så sprängfull med energi, att hon var tvungen att släppa ut lite av överskottet!
 
 

 
Hon undrar hur jag kan se ngt alls i mina glasögon.....;)
 
På lördag körde vi henne hem till Litslena....då blev det stort 6-årskalas,med massor av paket
o fin chokladtårta (som hon beställt):
 
 
 
Och här ser ni lillebror Herman:
 
 
Fick inget kort på storasyster Freja,men eftersom hon kommer hit på påsklovet så blir det ett
inlägg med henne då....:)
 
Denna vecka är det sportlov här i Värmland....så äldsta barnbarnet Ante kommer hit några dagar
....och sen planerar jag lite skoj för småpojkarna J och E oxå....!!
 
Kramar





Kommentarer
Postat av: Hilkka

Va lyckligt lottad du är med så många barnbarn =) Söt är hon, Livan

Svar: Ja, jag är rik....;)
Sylvia/Ia/ Syrenee

2013-03-02 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0