Om det fanns en tävling....

....med titeln "Världens sämsta fotograf"....så skulle jag iaf gå till finalen....;)!
 
Häromdagen var jag barnvakt till lille V medan de stora bröderna och föräldrarna var på cirkus:
 
 
Pojkarna var väldigt uppspelta och orkade knappt så stilla av spänning, men nog skulle jag ha kunnat ta
ett bättre kort iaf....fast lite charmigt är det ju.....:)
 
Sen gosade jag med lillgrabben i några timmar...förutom en halvtimme då han var riktigt trött o ledsen....
jag fick uppbåda all min fantasi för att få honom på gott humör igen! 
Tog massor med kort av sötnosen, men de flesta blev jättekonstiga. Ingen bra dag för fotografering tydligen!
Fick iaf några skapliga:
 
 
Hmmm, kom visst lite fel...men söt är han....:)
 
 
Visst ser han lite fundersam ut....vad ÄR det för konstig människa som apar sig där?
 
När resten av familjen kom hem började E prata om "monsterörnen" som jag såg vid älgkadavret i
vintras....han kan inte glömma den! Nu tyckte han att jag ska bygga en fälla i skogen och fånga den.
Sen ska vi ge den till en djurpark....;)
 
 
Undrar om en sån här blir bra? Ska fråga E....
Han följde mig ända ut på trappan o ropade goda råd o förslag...han är så härlig....<3
 
Återkommer snart...kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0