Nr 8 har anlänt....:)

Hej på er !
Jaja, jag veet...skäms på mig, inte ett inlägg på hela sommaren!
Blir inte så mkt idag heller, men vill bara berätta att barnbarn nr 8 har anlänt...ca 6 veckor
för tidigt, men mor o barn mår bra och är hemma!
Vet inte riktigt hur jag ska räkna,eftersom jag oxå har två bonusbarnbarn som jag är väldigt
förtjust i....men de har ju både mor-och farföräldrar som gör anspråk på dem, så jag är väl
bonusfarmor till dem då....;))
 
 
Söte lille Viktor....<3
 
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kajsan

Han är såååå fin din lille guldklimp <3
Visst är det lite knepigt det där vad man ska kalla sina bonusar, jag har 2 stycken som har funnits i mitt liv i 7 år och jag älskar dom såklart, men jag vågar inte kalla mig bonusfarmor, vet inte varför kanske rädd att trampa nån på tån?

Men stolt mormor det är jag ialla fall
kramar från Kajsan

2012-11-02 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0