Lite smånotiser!

Hej på er igen!
För att det inte ska bli ett alltför långt uppehåll igen, så lägger jag ut
några kort:
 
 
På midsommarafton tog barnbarnen Ante o Jonte premiärdoppet....:)
Det var jättekallt men de var väldigt modiga!
 
 
Eftersom det är sommarlov har barnbarnet A varit här en del....och många projekt har varit på
gång med vår granngrabb....här är banan de gjort iordning...A har köpt en RC-bil nu!
Ställningen som A står på, är till för den som filmar....;))
 
 
 
Här är ett annat "projekt"...en flotte som de byggt...:)
Tyvärr var den liiite för liten, så de sjönk....men nu har de byggt till den med flera dunkar,
så fortsättning följer vid nästa sjösättning!!
 
Tog en promenad i duggregnet idag.....det var väldigt skönt:
 
 
Odlade och exotiska blommor i all ära, men inget går upp mot en svensk, somrig dikesren
(enligt min mening iaf)....:)
 
 
Är väldigt svag för lupiner...men de gör sig bäst ute i naturen!
 
Till sist:
 
 
Nån som tycker jag ska söka läkare för min svullna vä fot??
 
Sköt om er...kramar
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilkka

Fina bilder, ängen var så fin =) Vad hade hänt med foten, den är väl bättre nu?

2012-07-21 @ 11:24:35
Postat av: Sylvia

Nä Hilkka, den är alltid sån....:(! Antar att det är nåt strul med venerna i benet, borde nog använda stödstrumpa men det blir ju så varmt nu på sommaren. Inget snyggt heller om man har halvlånga byxor.

2012-07-24 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0