Påsk o annat...

Ohoj alla...;))!
Ja, nu är det väl dags för en liten uppdatering igen!

Är väl enklast om jag visar mina bilder och skriver lite om dem eller:



Ja, här ser ni allra finaste Labbe, sonen A:s Golden!
När jag tog första kortet o han såg blixten, lade han sig ner o tittade frågande
på mig...typ, vad GÖÖÖR du människa? Bäst att ligga lite lågt...haha...:))



Jag och barnbarnet Freja(pojkarnas kusin) passade dem en stund, medan mor o far
hade annat för sig......snacka om att leva sig in i spelet...E hoppade upp o ner när hans
spelfigur gjorde det...;))




Lite nostalgi....hittade detta ....Frejas fotavtryck när hon var ca 5 mån gammal...hon har
liiite större fötter nu minsann....;))



Några av de fina teckningar/alster som barnbarnen Saga o Liv gjorde till
mig när de var här under sportlovet!



Man trodde knappt det var sant, när man tittade ut en dag förra veckan....:( !



har haft en "skåpråtta"...en "sakletare" här...vad GLAD hennes mamma ska bli
när hon ser allt som dottern hittat i våra skåp...haha...lika glad som JAG blev
när hon själv kom hem med gamla filtar, kuddar och hemska prydnadssaker
från SIN mormor....;))



Det här är KÄRLEK!!!!



Kommentarer överflödiga tror jag....;))



Så har fint blommade det i systerdottern J:s gräsmatta....vår väl??



Stort fyrverkeri i Nysäter på Påskafton....tror vi var närmare 40 pers
...mina syskon+ barn + barnbarn....jättemysigt...årlig traditon sen ca
50 år, men deltagare och plats har skiftat under åren...;))




Kommentarer
Postat av: Isa

Det var en stor stygg skåpråtta det!!! :)

2012-04-12 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0