Kort inlägg!

Här kommer ett litet kort inlägg i bloggen....åker till dottern I i Enköping på måndag
och nästa helg kommer förhoppningsvis ett långt inlägg därifrån!



Vårt fredagsmys denna veckan....uppsnappat i ett tv-program...italiensk
pizzabröd! Den färska basilikan skulle ha varit i tomatsåsen, men eftersom jag
glömde det så fick den bli ovanpå...lika gott det....;)

Nu go' vänner är det hög tid att packa Lettlandspaketen genom Hoppets Stjärna!
Jag vet människor som hävdar att de inte kommer fram eller blir sålda "svart"...
ja, den risken löper man vilka man än skickar genom! Den "mänskliga faktorn"
kan ibland ställa till det...läste nyss om en chef på Myrorna som försnillat pengar.
Men en sak som är säker, är att om man inte försöker ....då får de behövande  med
säkerhet INGENTING ALLS!!!!



Här ser ni mina två paket...ett till pensionär och ett till barnfamilj...
information finns på Hoppets Stjärnas hemsida om ni är intresserade.
Senaste inlämningsdag 19/11.....

Fick ikväll besök att två små söta monster:



Jag skrek av skräck när de kom...lite väl autentiskt kanske...för J sade
lugnande..."det är ju jag farmor"....;)



Huuu....men rätt söt iaf....:)

Återkommer nästa helg med ny uppdatering...kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jätteläskiga.. :)

2011-10-30 @ 09:42:35
Postat av: Hilkka

om man ändå sett dom.. ;)

2011-10-30 @ 09:51:35
Postat av: Ulla

Läskigt,,,,

2011-10-30 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0