Snölek....:)

I dag har barnbarnen Ante, Freja och jag varit ute en del. Det snöade rätt mkt
men det var inte så kallt , så det var riktigt skönt ute...iaf tills kläderna blev fulla
med snö och blöta....:)
Tyvärr klarar jag inte att åka tex pulka längre, mina höfter och knän är så onda och
stela att jag inte kommer ner....trist men bara att acceptera!

Full fart i backen:



Här åker båda två på en...hmmm...bräda/dyna av ngn sort...:)



Ibland åktes det bob oxå...:)



Ibland gick det inte så bra...!



I dikena var det mkt snö....:)



Ååååå...hopp...:)

När de blivit riktigt blöta och fått snö innanför kläderna ,gick vi in
och fixade het Oboy framför tv:n.

Flera bilder finns på Frejas blogg (länk till höger)...kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så skitungarna är vid liv idag iaf.....;)

2011-01-05 @ 19:22:54
Postat av: A-mannen

Har ni åkt skridskor oxå?

2011-01-05 @ 19:48:18
Postat av: Sylvia

Ja, de lever(än iaf)....planerar en gruvlig hämnd....mohaha!

Och de har åkt skridskor hos Adde, hans pappa har spolat en bana på gräsmattan.

Nu får vi se vad vi kan hitta på resten av veckan.

Tyvärr kommer inte A att kunna vara här så mkt, men vi kanske ska träffa Andreas grabbar nån dag.

Kram

2011-01-05 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0