Bara V:n ....vinter och vikt...

Ja mina vänner, inte händer det mkt här numera....delvis pga att jag haft en
3-veckorssnuva "from hell"....har inte orkat nåt alls...:(

Men försökte mig på en kort promenad häromdagen...jättekallt och jättehalt...höll
på att gå på öronen flera ggr....men vackert var det ju:






Min lilla skogsbäck...nästan igenfrusen nu....

Ja, så kommer vi till det som jag egentligen INTE vill skriva om...min vikt!
Har aldrig tidigare skämts för den och velat hålla den hemlig....men JOOO, nu
gör jag det!!
Anledningen till detta är ett foto som vi tog på Nyårsafton:



Visst...vi är väl fina på ett sätt...men nu insåg jag att jag var FEEET!!!
Alltså, nu gäller kolhydratfattig kost...igen....förra ggn jag körde med det
fick jag ju ett gräsligt njurstensanfall, som läkaren misstänkte kunde
bero på dieten...huuuu!!
Men jag försöker en ggn till, jag tror ju på detta...om jag får ett anfall till får
jag väl tänka om kanske....
Första veckan har jag tappat 1,2 kg...inte så illa va?
Men vi får väl se hur det går i fortsättningen.

Det är kanske för tidigt att prata om vår...men häromdagen droppade det från
taken:



Längtar efter sol och värme nu....:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker ni är jättefina! Med eller utan extrakilon! Det lyser ju om er! mys

2011-01-14 @ 23:03:31
Postat av: Maria

Nej men fy kan dieten åstadkomma sånt elände och du vågar prova igen friskt kämpat:)

2011-01-14 @ 23:04:08
Postat av: Anonym

Tack Lisa: Ja, vi hade jättetrevligt den kvällen....men ca 5-6 kg mindre hade iaf inte skadat...:) har inga orealistiska förväntningar, men nu har det gått liiite för långt!

Maria: Ja, tydligen är det så...brrr....det var hemskt...men jag försöker iaf igen...

Kram

2011-01-14 @ 23:15:24
Postat av: Åsa

Hej! Jag tycker som Lisa, ni är jättefina båda två! kram

2011-01-20 @ 12:58:38
Postat av: Anonym

Tack Åsa....kram!

2011-01-20 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0