Äventyrsbadet i Uppsala x 2....:)

Som jag nämnde i det förra inlägget, så åkte vi direkt till Isabell i Enköping efter
helgen i Höljes...det tog ca 6 hemska timmar och min rygg kändes helt avbruten!
Vi sov över hos Isabell första natten och de minsta tjejerna Liv o Saga fick sova
med oss i husbilen. Dagen efter fortsatte vi mot Uppsala med L och S för att besöka
Äventyrsbadet....Ante lämnade vi kvar hos Freja.
Vi fick en jättebra plats på campingen, alldeles bredvis lekparken:



Flickorna tillbringade mkt tid där....

En runda på minigolfbanan hann vi oxå med:





Olika tekniker för att putta...;)

På kvällen rostade vi Mash mallows (hur stavas det gentligen?)....första
ggn vi prövat på det....inget för mig iaf....urk!



Senare blev det mys i husbilen med Scooby Doo-filmer, chips o godis:



Dagen efter tillbringade vi på Äventyrsbadet. Det blev inte mkt bada av för
mormor o morfar...vi höll mest till i bassängen för mindre barn. En del tid
tillbringades dock i bubbelpoolerna....åh vad skönt det var!

På kvällen kom Isabell och Albert med de övriga barnen. Vi grillade korv
och hade en mysig kväll innan de tog med de små töserna och lämnade kvar
Freja och Anton istället.
Det tar jag i nästa inlägg för Nätet är lite opålitligt idag...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0