Sjukjournal....:)

Det här ska absolut INTE bli en sjukblogg, men ska iaf kort berätta om vad som
hänt mig under veckan. Fick nämligen en hjärtinfarkt på onsdagen!
Det blev ambulansfärd till sjukhuset i Karlstad, med efterföljande kärlkransrtg
och ballongsprängning: Behandling med allehanda mediciner sattes oxå snabbt
in:







Jag överlevde alltså kort och gott....enligt läkaren finns det hopp om
att det inte blev ngn bestående skada på hjärtat och att jag kommer att
bli helt återställd inom några månader!

Såååå...nu fortsätter mitt liv...om än lite annorlunda!
I fortsättningen blir det som vanligt små notiser från Stirserud, men inte mkt
om mitt hjärta....:)

kramar

Kommentarer
Postat av: Hilkka

Det gick bra, det är skönt, det är skrämmande saker det där... underbart att du kommer bli helt återställd.. man får väl sakta ner lite farten, man är inte precis 20 år, även om man skulle nästan känna som så... Vad roligt att du vill fortsätta skriva på bloggen! =D Ha en fortsatt trevlig tid resten av påsken med dina nära och kära!!

2011-04-24 @ 10:57:43
Postat av: Ulla

Kram i massor,,,,skönt att det gick bra,,,,,

2011-04-24 @ 14:42:52
URL: http://metrobloggen.se/ullas
Postat av: eva

åhh vännen jag ledsen jag blir att du drabbats av detta. men jag är otroligt glad över att du överlevde och börjar komma tillbaka...kämpa på. som du säger, livet går vidare,kanske bara lite annorlunda....stor bamsekram till dig vännen

2011-04-24 @ 14:59:27
Postat av: Marina

En jätte stor kram till dig!

2011-04-29 @ 09:30:22
Postat av: Sylvia

Tack ska ni ha allihop för era hälsningar!

Nu har jag iaf tagit mig upp på knä efter "smällen".....kan ta tid detta inser jag nu, men jag kämpar på....:)

Kramar

2011-04-29 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0