Skogspromenad!

I dag var det gräsligt kallt på morgonen...-7 grader...brrr!
Frampå dagen blev det lite mildare och solen sken så fint, så jag kände för en
skogspromenad efter att jag städat klart.....på med vantar och pannband....:)

En massa svampar av oklar bestämning...fina med kanske inte ätbara?



En gammal stubbe.....




En rot, fast det ser nästan ut som en sten....:)



Några loppisfynd under veckan! är väldigt svag för gamla träaskar ...undrar
om detta är en cigarrlåda??? Speglarna är bara souvenirer, men söta tycker jag...:)

Och så en försmak av Halloween:


Lille Elias visar klorna....:)

Ja, och så funderar jag på att lägga ner denna bloggen! Det finns flera
orsaker...dels att jag har så få läsare, dels att sidan strular så ofta...och dels
att jag inte har så mkt att skriva om....visar ju mest bilder.
Såååå, jag funderar på att gå över till en ren bildblogg istället...det finns ju forum
för såna oxå. Då blir det mest bara bilder och väldigt lite text....precis som det
är här just nu...:))
Kanske jag oxå startar en blogg där jag är helt anonym...och kan skriva precis vad
jag vill...haha...
Isf kommer jag inte att länka till min sida...men jag har inte bestämt mig helt ännu.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0