Halloweenparty 2

Som jag skrev så har vi bytt Enköpings-barnbarn till Freja, som kommer att
stanna ända till söndag. Så här ser man henne då och då:



Blind och döv för omvärlden....:)

Anton har oxå varit här hela veckan, och kusinerna kommer bra överens.
Kompisen Adrian har varit här och hjälpt till med denna fina koja:



Ca 4 meter ovanför marken....huuu!

Eftersom Freja fått en ny mobil, så har det fixats mkt med att skicka över
bilder och musik:



Barnbarnen kan göra allt möjligt kul med sina mobiler....själv kan jag ringa
och skicka sms....hmmm...

Ja, så var det då dags för Halloweenparty nr 2 igår kväll.
Förberedelserna tog hela dagen:



Här dekoreras papperduken med spöken, pumpor och fladdermöss.

När mörkret fallit kom oxå kusinerna Robin och Jonte:



Här är hela ruskiga samlingen....:))

Jag tror att lille J var allra ruskigast:



Söt va?!



Spågumman Singoalla eller?

Vi hade oxå Halloween-tipspromenad, gjord av svärdottern Marie.....nachos...
paketletande i absolut mörker....spökhstorieberättande ....och senare spökfilm
med godis och chips. Filmen hette Coraline och spegelns hemlighet, jätteruskig
var den.
Under kvällen ringde oxå telefonen flera ggr....UTAN att ngn fanns i luren!

Nåja, just när filmen började bli RIKTIGT kuslig....då såg vi blixtar och ljussken
utanför fönstret....det knackade på fönstret och skymtades nån som rörde sig.
När sen ett hemskt ansikte pressades mot rutan, så skrek vi alla i kapp!!
När det rycktes i ytterdörren rusade alla dit...och en stor hand kom in, högg tag
i Antes huvud och drog honom till sig.....jag kan lova att skriken var öronbedövande!



Här se ni monstret....:))
Det var min vackre (??) son Andreas!

Resten av kvällen såg vi spöken och monstren där det inga fanns.

Måste oxå visa en present som F och A köpt till morfar/farfar:



Han funderade över om den betydde nåt särskilt *fniss*

Detta får väl räcka för i dag...på återseénde!

Kommentarer
Postat av: Carina

Huhh! vilka hemska typer;) tack så jättemycket för detta party, barnen var görnöjda:) Kram

2010-11-05 @ 11:21:09
Postat av: Marie

Guuuuud så längesen jag var inne här o läste nu... Har inte haft tiden (om man nu kan skylla på det, SÅ lång tid tar det ju inte men..) Många roliga bilder fanns det här... =D Hoppas tipspromenaden blev bra... Trevlig helg!

2010-11-05 @ 11:41:03
Postat av: Anonym

Carina: Ja, jag tror de var nöjda allihop...jag me´...:))Kram

Marie: Tipspromenaden var perfekt för barn i den åldern...de hade alla 10 rätt. Klart du ska börja kolla i bloggen igen...:)Kram

2010-11-05 @ 12:09:53
Postat av: Maja

härliga bilder=)

2010-11-05 @ 12:33:01
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Hilkka

roliga bilder, rolig läsning =)

2010-11-07 @ 19:48:42
Postat av: Anonym

Tack Hilkka....:)

Kram

2010-11-07 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0