Liiiten uppdatering och STOOOOR bebismage....:)


Ja ni go'vänner....verkar som om jag alldeles kommit av mig med bloggandet...:(
Egentligen vill jag ju skriva, för det blir ju liksom en dagbok, men det är sååå
svårt att komma igång!
Nå, nu kommer det några bilder iaf....och några nyheter...

Vi var hos Isabell och hennes familj för några veckor sen:



Bilda hög.....:))
Alla vill sitta hos mormor/farmor och morfar/farfar!



Livan använder stolen som karusell....man brukar bara se ett litet ben som kommer
ut och sparkar frenetiskt....:)



Isadora Duncan och Pavlova...släng er i väggen....här kommer Saga
Prima Ballerina.....:)
Bilden gör hennes dans inte full rättvisa...den är sagolik!



Och här inne bor lilla Mini än så länge...nedkomst beräknad till mitten av juni!

Här är första bilden på lilla Mini....syns lite dåligt men ni ser väl ryggraden iaf?

Och nu kommer det stooora nyheten: MINI ÄR EN GRABB!!!!
Vi tog alla för givet att det var ännu en liten tös, men tji fick vi....:)
Det allra viktigaste är förstås att det är en frisk och välskapt bebis, men det
blev iaf lite exra roligt nu.....och Freja är överlycklig...
Nu funderas det på fina killnamn.

Annars knatar bara det vanliga livet på....inga stora händelser...lugnt och skönt
med andra ord.

Avslutar med en fin bild, som jag tog hos min systerdotter Jessica under sport-
lovet:

Ha det bra och köt om er tills vi ses igen....kramar


Kommentarer
Postat av: Lisa Clettborn

Kul med en uppdatering! Och va kul att se lite kort på tjejerna! Han får det hårt lillebror! ;-)

2010-03-17 @ 12:07:27
Postat av: Anonym

Lisa: Ja, det blir nog tufft för lillkillen...tjejerna väntar såååå...:)

Kram och krya på er!

2010-03-17 @ 13:21:44
Postat av: Åsa

Åh, en liten kille! Va kul! Hälsa!

2010-03-17 @ 15:40:26
URL: http://englamarkochmioapplen.panatet.se
Postat av: Anonym

Åsa: Jättekul...och hälsa ska jag...:)

Krya på dig och kram!

2010-03-17 @ 16:01:02
Postat av: Lill

Vilken fin liten mage hon har önskar att det var jag :-)

Ha det så gott min vän

Kram Lill

2010-03-27 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0