Lite foton från julhelgen!


Jag hade ju undanbett mig allt firande på min Födelsedag, men det droppade ändå
in lite gratulationer, presenter och blommor:



Här är man, barn och barnbarnens present, ett specalbeställt halsband med turkoser!
Det är otroligt vackert.....att jag är ensam om det gör ju inte saken sämre....:)
Vi är flera som spontant sagt, att det ser lite ut som ett indianarbete....
Svärsonen Albert hade med en underbar kladdkaka från sin mamma....och tillsammans
med äppel-och rabarberpaj utgjorde den hela kalaset....väldigt lättvindigt!!

Från Gbg kom denna ljuvliga bukett:



Och här lite annat smått och gott som jag/vi fick:

 

Flera chokladaskar, muggar med texten "Världens bästa farfar/farmor",ett hängsmycke
med änglavingar, en liten söt bok med texter, ett mobilsmycke i form av en ängel,
juliga örhängen, en almanacka och webbvarianten av Säffletidningen (eller vad heter
det?)
Tack alla....och tack alla ni som grattade via sms och Facebook!

Just ja....Gubbens speciella present:




Jag får alltid en marsipangris av honom (ett måste)....och årets variant
är verkligen härlig! Kan inte låta bli att fundera över om han tycker att den
liknar mottagaren...:)

Ja, nu har de två små barnbarnen åkt hem....jag får alltid ångest när de gör
det, det blir sååå tomt och tyst. Just denna gång är det lite skönt oxå, för tyvärr
blev jag dålig på Juldagen och är fortfarande väldigt hostig och trött.
På hemvägen från Örebro, där vi lämnat över småtöserna, gick bilen sönder
och sonen H fick bogsera oss hem från Karlstad!

Lägger in några bilder från julhelgen oxå:



Morfar med lille Herman!



Besök av Tomten!



Det revs och slets i paketen....:)




Söt liten pysslerska....Livan...:)




Saga pudrar Mormor med snöglitter....:)

På återseende....kram


 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Halsbandet var otroligt vackert. Jag gillar såna där som ser lite annorlunda ut, lite indianstuk. Härlig jul ni haft med hela familjen samlad.

Jag vill önskar ett Gott Nytt År och bifogar en önskan om allt gott till er under kommande år

2010-12-30 @ 18:29:10
URL: http://farna.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Kerstin: Gott Nytt År till er oxå...hoppas du mår skapligt?

Kram

2010-12-30 @ 21:58:53
Postat av: Hilkka

var det här vi hade bilden på tomten, vars ögon satt långt inne?? ;)

2010-12-30 @ 23:06:50
Postat av: Hilkka

ps. väldigt vacker halsband

2010-12-30 @ 23:07:56
Postat av: H: ja, det var nog den här Tomten det...:)

2010-12-31 @ 12:15:44
Postat av: Isabell

Så go och glad Herman ser ut att va.

När Freja kommer hem ska hon få en tv!

Hoppas att hon blir glad! :))

2011-01-03 @ 20:40:03
Postat av: Anton

jag rev inte i några paket

2011-01-04 @ 11:00:26
Postat av: Mamma

Ingen tv för lögnhalsar, däremot ravdäng!!!!!

2011-01-04 @ 18:49:46
Postat av: Anonym

Värre ändå...mohaha....:))

2011-01-05 @ 00:10:45
Postat av: Freja

Jag visste redan att jag aldrig skulle få en tv:S

2011-01-05 @ 09:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0